"Du har ju blivit ett matvrak"

Helgen har varit lugn. Plugg och mys har varit prioriterat! Idag hann vi med ett träningspass på folkhögskolan också. jag känner mig fortfarande lite småkrasslig, men tränade lugnt. Rygg blev det idag. Latsdrag, rodd, osv.. Inte stort utbud av hantlar på folkans gym, haha. Tyngsta var väl typ 4 kilo? Så ingen hantelrodd eller sånt idag. Men sittande och stående rodd + en lite roligt ryggövning som går att köra där. Det är en ställning som är uppsatt mot en ribbstol och man ligger på en planka och ska dra sig upp. Svårt att förklara, men riktigt kul! Sedan blev det lite crunches på en pilatesboll och brutalbänk också på det :)

Sedan åt vi födelsedagsmiddag hos min föräldrar. Släktmiddag för syrran som har fyllt år. Och älsklingen sa till mig: "Du har ju blivit ett matvrak!" när jag hämtade min andra portion, haha. Men jaaa, jag äter mycket. Massor skulle väl vissa säga. Men ifall man vill växa så är det viktigt! Och då menar jag förstås att växa i muskler! ;)



Mina muskler är alldeles för små! Så det är äta äta äta och växa växa växa som gäller ;)


Kommentarer
Postat av: Christer

Ja det är inte kul när man inte är helt kry

2011-02-14 @ 08:43:36
URL: http://wellnessfight.ninjus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0