En sån där torsdagkväll

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om här när jag har vilodagar från träningen. För vad gör jag annars? Pluggar. Inte speciellt kul för er att läsa om hur mycket jag har att plugga, haha. Men kan ju meddela att jag skriver en egen kursbok. Fattar inte något av kurslitteraturen vi har eftersom allt är på engelska, och inte nog med det, det är fruktansvärt akademisk engelska. Vanlig amerikansk-film-engelska är ju inte några problem, men det här... Aja, hoppas jag förstår något från min egen bok då! ;) Vill ni lära er något om ekonomisk och politisk geografi kan ni ju få köpa min egengjorda bok, hihi!

Imorgon kommey honeybunny hit. Saknar honom. Min fina fina älskling. Ska bli så mysigt att få kramas med honom igen. Det är ju det bästa. Att kramas. Underbart!


I denna pågår en enorm träningsvärk just nu:






Blev ju tvungen att lägga upp en bild från sidan också för att flasha lite med min fiiiina tauering! :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Oj så smal du är gumman! :O <3

2011-02-04 @ 08:13:25
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: L

hoppas den är lika fin den dagen du blir gravid!:D..börja ät mat igen för helvete annars tynar du ju bort

2011-02-04 @ 14:35:23
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/
Postat av: ChristofferB

Håller med jessika!!

Vad fin tatueringen blev/är :) har aldrig sett den tidigare :P

2011-02-04 @ 20:54:23
URL: http://christofferberell.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0