Godmorgon!

Dålig uppdatering igår, men jag hade helt enkelt inte tid att starta datorn något under eftermiddagen och kvällen.

Kan ju berätta att gårdagens träning blev axlar och hamstrings, som planerat.
Till och med PB i lårcurl och arlondpressar. Inte dåligt! Och sedan tänkte jag ju också köra lite cardio ifall det fanns tid över, och 25 minuter hann jag med! Cross blev det igår. Härligt härligt!


Nu är jag i Älvsbyn och har en pluggdag framför mig. Ska försöka uppdatera här lite då och då, men det finns alltid mindre tid när jag är här. Men jag gör mitt bästa ;)

Idag blir det ingen gymträning eftersom jag inte har gymkort här. Lite core på vardagsrumsmattan kanske? ;) Imorgon och på söndag ska jag dra med mig älsklingen och kanske någon av svågrarna till folkhögskolans gym där svärmor jobbar. Hat man inte tillgång till något IKSU får man göra det bästa av situationen ;)

Nu: Frukost och plugg plugg plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0