Halleluja moment!

Efter en lång dag i skolan var jag trött och seg och ville bara sova, men jag for till gymmet och körde ett superbra ryggpass! Oväntat att det skulle gå så bra med min obefintliga energi. Men ibland lyckas man ;)



Så här såg dagens pass ut:

* Latsdrag
* Rodd (smalt grepp)
* Repdrag i cable (baksida axlar)
* Rodd (brett grepp)
* Chins
* Lats i freemotion
* Ländrygg i maskin

Och det gick superbra!! Wiihooo. Happy girl!

Idag körde jag simpelt med bara fyra set på varje övning, inga konstigheter alls.
Men det tog då bra ;) Veckans hittills hårdaste och bästa pass! Förkylningen börjar försvinna ;)

Imorgon blir det dock vila. Känns lite tråkigt när jag börjar komma igång på riktigt efter förkylningen, men träning kommer inte hinnas med. Föreläsning i tre timmar, bilkörning i tre timmar och sedan myspys med älsklingen och kanske träffa vänner på kvällen. Så fullt upp = vilodag.

Men det känns bra att jag börjar komma tillbaka i träningsform iaf ;)


Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-02-24 @ 18:07:05
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0