Jag är smart

Har varit på dagens föreläsning som varade i tre timmar. Dock glömde jag börsen hemma i en annan väska, så jag har inte kunnat fara till gymmet. Utan börs - inget gymkort - ingen träning. Vi får se om jag tar mig iväg till gymmet senare. Är lite snål med bensinen så här sista dagarna innan pengarna rullar in.. Och det blir ju två mil extra, vilket är mycket för mig nu. Men annars blir det helt enkelt core här hemma på vardagsrumsmattan! :)



Mina biceps och triceps kan alltid vänta till imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Christer

Aldrig fel när man kan träna hemma.

Jag har en del prylar just för de dagar man inte kan komma iväg till gymmet.

2011-02-22 @ 16:25:26
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0