Jag vill ha mitt liv tillbaka!

Nu får det vara nog för idag!

Jag har haft fullt upp hela dagen och sovit för lite, så det är ingen bra kombination.
Kvart i sex vaknade jag imorse bredvid min hostande älskling. Sedan buss i fyra och en halv timme då det pluggades. Framme på skolan halv tolv och pluggade mer innan redovisningen klockan ett. Sedan sista fixet på en övning som jag lämnade in.

Efter det blev det gymmet. Biceps och triceps tränades. Tänkte springa också, men som vanligt vid fyra tiden så var alla konditionsmaskiner upptagna. Gick istället upp till gymmets café och satt där och pluggade tills Annica kom och hämtade mig.

Väl hemma har jag pluggat fram till nu. Nu är hjärnan död och behöver sömn!





Imorgon väntar mer tentaplugg + träning.

Kan inte beskriva hur mycekt jag längtar till torsdagkväll då tentan är över. Gaaaah. Jag vill ha mitt liv tillbaka!
Kan lova er lite intressantare blogginlägg sen också. Har varken tid eller energi över till så mycekt bloggande nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0