Lördag

Hade en supertrevlig kväll igår med vännerna! Singstar, spel, prat.. Massa trevligheter! Vid elva for jag hem för då skulle dom andra ut på krogen. Det kändes rätt lagom för mig och min förkylning.

För övrigt så har mitt halsont gått över i nysande igen. Denna förkylning är skum alltså.. Det var ju nysande som allt började med. Ska det börja om nu eller är detta första och sista fasen på förkylningen? Hmm.

Idag är jag rastlös! Har ingenting att göra på hela dagen, ingenting att plugga och ingen Linus hos mig. Jag skulle vilja fara och träna bort hela dagen, haha. Men det går ju inte.. Kanske blir en lugn promenad senare idag. Det tycker jag att jag borde klara av.. Hoppas hoppas hoppas att denna förkylning är över snart så att jag kan träna. Kanske ett lätt pass redan imorgon? Håller alla tummar och tår jag har för det! Träningssugen så att det skriker om det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0