Torsdagmorgon



Är hemma från min morgonpromenad nu. Det var svinjobbigt från början, men efter ett tag gick det bra, haha. Men jag kände att det hade varit mycket skönare att sova ett tag till. Fått för lite sömn hela veckan ju! Så vi får se hur det blir imorgon. Morgonpromenad eller sovmorgon.

Idag väntar en lång dag på skolan. Först föreläsning, sedan grupparbete. Och ikväll blir det mer plugg. Yääääy, mitt liv är roligt just nu.

Dessutom har jag ju vilodag idag. Blir extra jobbigt med skolan då eftersom jag inte kan koppla bort genom att träna ett par timmar. Men det får gå bra ändå. Behöver vila. Kroppen skriker snart på mig ;)

BTW, träningsvärk i magen idag! Och ländryggen. Och armarna. Men det har börjat gå över i axlar och bröst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0