Wihoo, matlusten är tillbaka!

Jag är ju fortfarande förkyld, men nu har i alla fall min matlust dykt upp igen! Har ätit fruktansvärt dåligt (lite) de senaste dagarna då matlusten inte alls funnits och jag mest känt mig illamående då jag ätit något. Men nu är jag SUGEN på mat igen! Detta firas med en Swebar som mellanmål, och senare blir det chili con carne till middag. Mums!



Nu ska jag ta det lugnt tills jag fara en sväng till Frida. Känns som att jag inte blir där allt för länge, då jag fortfarande inte har mycket energi. Men en stund ska jag dit. Klassfest är ju inte varje helg ;)

Måste fundera ut vad jag ska ha på mig och vad jag ska dricka.. Lutar mot att dricka en cola light och en loka, haha. Alkoholfritt är då en självklarhet i alla fall. Men något ska jag dricka ändå, så att jag kan delta i diverse drick-spel. Jag lär väl bara bli kissnödig medan alla andra blir flummiga, men det gör inte mig nåt! :)


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Att bara ta det lugnt låter bra. =)

2011-02-18 @ 16:33:26
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0