AJ AJ AJ. Så skönt!

Jaa, vad är det som gör så ont men är så fruktansvärt skönt samtidigt? TRÄNINGSVÄRK!! Brukar få träningsvärk efter de flesta passen. Blir ju så när man pressar sig själv hårdare och hårdare för varje pass. Men dagens träningvärk är enorm. Det är såklart axlarna som drabbats av en värk bortom denna värld. Men såååå skönt!

Frågan är bara hur det ska gå med dagens skrotlyftande? Bic&tric står på schemat. Men ifall det blir helt omöjligt har jag back-up-plan: hamstrings och konditionsträning. Så det löser sig hur som helst!

Imorse var jag ute på en härlig morgonpromenad. 40-minutersrundan idag. och nu är det dags för frukost och morgonkaffe. Svälter ihjäl snart ju ;)


Dagens planer:

* Grupparbete
* Gymmet
* Handla på ICA
* Städa

Jag får ju finbesök ikväll, hihi! Pappa ska ha kurs här i Umeå imorgon och på torsdag, så han ska bo hos mig ett par dagar. Och mamma kommer ner imorgon för hon har kurs här på torsdag. Vilket härligt sammanträffande va? Och jag har två gratis alternativ att ta mig upp till Älvsbyn i helgen (y).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0