Back in town

Har inte hunnit uppdatera något idag, då jag ville spendera sista timmarna i Älvsbyn med min älskling och inte med datorn. Men nu är jag hemma i Umeå igen. Kom hit för ca 30 minuter sedan och taggar upp för ett träningspass ikväll. Lagomt pigg sådär efter bussresan, haha. Men träningssugen är jag då ändå!

Ska äta dagens middag nu. Då ingenting fanns i kylen (eller jaa, ni vet basvaror men inte nån maträtt) så blir dagens middag havregrynsgröt och kaffe. Inte världens bästa. Proteiner behövs, och det enda jag får i mig i proteinväg i dagens middag är äggvitan jag har i gröten. Men jag ska handla efter träningen, så det problemet ska jag itne ha fler dagar ;)




Gammal bild på mig och min gröt ;)


Kommentarer
Postat av: Christer

Jag hade risgrynsgröt till middag häromdagen :)

(magsjuk)

2011-01-30 @ 19:23:43
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0