Booobies!

När jag hade lämnat av Linus på busstationen for jag iväg till gymmet. Idag tränades bröst! Kände att energin och humöret inte var på topp när jag kom till gymmet, men när jag väl började köra fick jag grym kontakt! Från första repetitionerna. Sånt gillas!

Efter bröstpasset ställde jag mig på en crosstrainer och trampade på där i en halvtimme. Skönt var det!


Vi tog lite formbilder idag! Dock dåligt ljus och mobilkamera, så jag tycker att mina muskler syns lite dåligt. Men nu har lite koll på dagsformen iaf!




Känner mer och mer att jag bör skaffa mig en vanlig digitalkamera. Ska göra det när jag har råd, och då får ni fler formbilder, hihi!


Kommentarer
Postat av: Linus

Kör hårt, resultaten syns redan!

2011-01-17 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0