Comeback

Min comeback (om man nu kan kalla det efter en dags vila?) på gymmet var GRYM! Ryggen i fokus och sedan två övningar biceps och två mage på det.



Så här såg dagens pass ut:

* Rodd (brett grepp)
* Latsdrag
* Rodd (smalt grepp)
* Skivstångsrodd (stående)
* Lats i freemotion
* Ländryggsövning i maskin

* Bamsecurls
* Scottcurls

* Fällknivs-maskin
* Crunches




Ett lååååångt pass blev det. Många övningar, 3-5 set på varje (4 på de flesta). I ländryggs-maskinen tog jag nästan fullt magasin. Ska prova nästa gång, för jag tror att jag klarar det. Idag kördes 6 reps på två viktplattor från fullt. Så 1 rep på fullt magasin borde ju gå? ;)

Efter ryggträningen blev det bamsecurls. Kände att jag var ovanligt svag i mina biceps, men det är ju inte så konstigt då dessa kopplas in i flera ryggövningar. Men det gick bra ändå! Bara sänka vikterna lite och pumpa så gott det går!


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 16:31:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Var med i min tävling där man kan vinna en valfri vara för 200 kr. Allt från smycken till klockor och elektronik. Passa på när du har chansen och lycka till! :D

2011-01-22 @ 19:25:33
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0