En sista myskväll

Sista kvällen i Älvsbyn nu. Känns tråkigt. Jag saknar Umeå, men när jag far kommer jag sakna min älskling, mina vänner och min familj här uppe i Älvsbyn. Önskar att Umeå var lite närmare. Eller att bensin var lite billigare, så jag hade råd att fara hit oftare. Men men, har iaf haft en bra jul här uppe i norr!

Jag och älsklingen har haft våran sista myskväll. Efter styrketräningen badade vi i badkaret. Med vaaaaarmt vatten, trots att Linus inte tycker om när det är så varmt. Och sen har vi sett en romantisk komedi. Trots att Linus inte tycker om såna filmer egentligen. Men han gör det för mig. Och jag älskar honom såååå mycket att det inte går att beskriva. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2011-01-09 @ 15:16:23
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0