Godmorgon!

Vaknade vid nio imorse. Framsteg! Känner att det är dags att få in rutinerna igen innan alla föreläsningar börjar om.

Vi har precis kommit in från en skön morgonpromenad som började frysandes och slutade svettandes, haha. Kan vara svårt att veta hur mycket kläder man ska ha på sig när man går ut på promenader. I början tyckte jag att jag borde klätt mig mer, men i slutet kändes det som att jag hade alldeles för mycket kläder. Det är sällan det blir perfekt! ;)

Sitter här nu och äter en supergod havregrynsgröt med en massa jordgubbar i. Underbart! Och strax ska jag fara iväg mot Piteå för att träffa Rebecca. Vi kanske hinner träffa Christoffer och Linnea på stan sen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0