Godmorgon!




Har haft en jobbig natt. Täppt i näsan och slut nässpray. Men det var planen, eftersom jag blir beroende av nässpray alldeles för fort och jag har använt det varje natt i några veckor nu.

Vaknade vid sju strax innan larmet och började nysa en massa. Icket bra. Hade jag gått gymnasiet nu hade jag nog stannat hemma från skolan, så illa är det ;P Men nu har jag inte tid med det!

Blir dock ingen träning idag. Tar vilodag idag istället för imorgon. Och hoppas att jag är på gång imorgon igen. Det blev inte heller någon morgonpromenad idag, utan jag ställde om larmet till nio för att jag behövde vila mera. Men vi får se om jag har energi till att gå en sväng sen idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0