Morgondagens planer

Klockan är strax över elva och jag börjar bli väldigt trött och sugen på att sova. Haha, allt är i sin rätta ordning med andra ord! Igår var vi vakna till efter tre och det r inte likt mig. Vid tolv brukar jag vara dööööd.

Imorgon ska jag fara med mamma till IKEA och kolla in utbudet där. Ska handla lite för min julklappspengar. En ny byrå skulle jag behöva. Och lite annat smått och gott också! Ska sätta upp lite tavlor, hyllor, m.m. så sånt måste också inhandlas! Plus ljus och andra mysiga saker att ha på hyllorna.

Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att hinna med en timmes morgonpromenad innan vi sticker mot Haparanda. Och på kvällen ska jag träna i älsklingens källare när han r på hockeyträning. Hinner inte till gymmet innan de stänger, för vi lär vara borta ett bra tag. Men biceps och triceps ska tränas! Och så lite intervaller med hopprep för att få in konditionsträningen. man tager vad man haver ;)

 


En sån här byrå skulle jag vilja ha! I svartbrunt (som på bilden) eller eventuellt en vit.
Men det kan ju hända att jag hittar något ännu bättre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0