Morgonpromenad



Jag vaknade halv sju för att gå ut på morgonpromenad. Jag hade hunnit promenera även om jag vaknat nu, men jag valde att vakna lite tidigare ;) Vi träningsmänniskor kan vara rätt konstiga ibland, eller hur?







Är inne på morgonens första kaffe. Strax ska jag fixa frukosten, packa gymväskan och sedan bege mig iväg mot skolan. Vi har seminarium idag och jag hoppas att jag har lärt mig något, haha. Sedan blir det bröst och axlar + kardio på gymmet och efter det funderar jag starkt på att besöka Gymgrossisten en sväng.


Kommentarer
Postat av: Christer

Inte långt kvar till man kan börja cykla till jobbet :) Morgoncardio plus gratis uppvärmning innan gymmet efter jobbet.

2011-01-31 @ 11:09:24
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0