Nu är det över!

Tentan är över! Kan inte påstå att det gick jättebra för mig, men när jag kom ut därifrån... vilken lättnad!!

Jag for direkt till gymmet och pumpade. Biceps och triceps. Och det kändes helt underbart att träna utan att ha den där stressen gnagande inom mig. Jag kunde träna längre och ta i mer. Underbart! Ska ta vara väl på den här helgen och få fler såna pass ;)

Efter träningen gick jag ner till stan. Från där jag parkerar tar det drygt en halvtimme att gå till stan. Alltså drygt en timme tur och retur. Vardagsmotion minsann! :) Och när jag kom dit strosade jag omkring litegrann och köpte sånt som jag behöver. Underbart att kunna gå på stan utan att känna sig stressad och bara vilja komma hem för att ta tag i mer pluggande. Love it!

Var in på GymGrossisten också en sväng. Jag fick två GoodLife-bars gratis. Hehe, jag är ju nästan stammis där så ;P


Mintchoklad är det! Och riktigt goda är dom också :)

Nu ska jag göra mer saker som jag har längtat efter. Jag ska måla, slipa konsoller, sätta upp hyllor, inreda... You name it! Ska även ta mig tid för att spela piano, gitarr och sjunga. Jag är en rätt konstnärlig själ jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0