Nytt upplägg?

Eftersom jag har mycket tid till övers idag ska jag sitta och knåpa ihop ett nytt träningsprogram. Det program som jag kör efter nu ser ut ungefär så här:

Dag 1: Rygg
Dag 2: Bic/tric
Dag 3: Axlar/mage
Dag 4: Lår/vader
Dag 5: Bröst

Detta har fungerat superbra! Dock känner jag att det är dags för axlarna att få lite mer prioritering. Dom behöver växa ju!

Jag ska köra på mitt gamla program veckan ut. Tränade ju bic/tric idag så imorgon blir det axlar och mage. Jag har även tänkt försöka få in ett bodypump-pass någon gång lite då och då. Varje vecka? Varannan vecka? Don't know yet. Men det känns viktigt eftersom jag behöver den uthålliga styrkan också. Just nu kör jag mest på 4-8 reps. Så lite variation till det för att chocka kroppen lite ibland!






Heather Mae French

Underbart fin kropp! Lagomt stora muskler. Precis som jag vill ha det! Men notera att hon än väldigt nerdeffad här eftersom det är tävling. Jag tänker inte ligga på en så pass låg fettprocent som hon har här, men musklerna skulle jag inte tacka nej till ;)


Kommentarer
Postat av: L

fyfan så ful...rentav äckligt :S

2011-01-16 @ 03:01:08
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0