Shopping!

Idag har vi varit en sväng till Piteå med syfte att köpa en födelsedagspresent åt svärmor som fyller år på måndag. Vi hittade det vi sökte! Sedan hittade jag såklart lite saker som jag behöver.

Bland annat denna bok:



Har varit sugen på att läsa den och eftersom BODY hade skrivit om den tänkte jag att den MÅSTE ju vara bra, haha. 129 kronor kostade den, så det kändes prisvärt. Ska börja läsa den när jag har läst klart inför seminariet ;P

Har även hittat en kofta/hood som jag ska ha före/efter träningen. Det är alltid kallt när jag går in på gymmet, men sen blir det varmt. Men den där kalla tiden i början är det ju bra att ha en kofta och nu behövde jag en ny. Hittade en basic på Cubus för 149 kr, så det var ju som hittat!

Nya träningsbyxor blev det också. Inte såna som jag i vanliga fall har, utan mer mjukis-style, men som är perfekta för pilates/yoga osv. ånt behövs ju också!

Ett par nya träningshandksar också. Tycker inte om förhårdnader på händerna ;P Visst, det är väl smällar man får ta när man tränar styrketräning, men går att lindra så kan man ju göra det ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Haha, fast jag menade ju att jag åker från västermalm till busstationen i älvsbyn och sedan därifrån till luleå :P



haha, okeej :) hej tillbaka!

2011-01-30 @ 02:55:12
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: SOFIA

Önskar dig en trevlig Söndag! Om du gillar hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång.

LÄNK - http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment



KRAM

2011-01-30 @ 09:45:53
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0