Skön..t

Nu har jag varit ute på min promenad. En timme blev det, men det kändes som en kvart, haha. Underbart att bara gå, ha bra musik i öronen, känna den friska luften och tappa bort sig i tid och rum. (y)

Nu ska jag sitta ner en stund och äta mellanmål/lunch (?). Knepig tid, så jag vet inte riktigt vad man ska kalla det för. Två morötter, en Swebar Pepparkaka och ett glas cola light ska intas iaf.



Sedan städa undan lite här hemma. Fixa och dona. Och sen ska jag TRÄNA! Axlar och mage blir det idag. Såååå skönt. Sedan kardio i någon form på det. Bestämmer aldrig kardion i förväg, utan när jag tränat styrkan klart så hoppas jag på den masikninen som känns roligast just då. På senaste tiden har det blivit crosstrainer. Tycker att det är superkul helt enkelt! Kanske blir cross idag också. Men jag ska även försöka hinna med lite löpning nån gång i veckan. Och nästa vecka kanske jag tajmar så att jag kan köra ett spinningpass efter styrketräning?
 Hihi, finns så mycket roligt att göra! Hur ska man ha tid till allt? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0