Sovmorgon!



Myspys att sova på älsklingens arm igen!

Min älskling går ju på diet nu
och eftersom jag inte har träffat honom på nästan två veckor så ser jag stor skillnad på honom. Han är så duktig! Han har en stolt flickvän ;) Igår när vi skulle sova och han bara stod i kallingar fick han snurra runt ett par varv så jag fick se, och han är en bra bit på vägen! :)

Imorse steg Linus upp klockan sju för att hinna med bussen till Piteå. (Jag stannade kvar och drömde sött till halv tio^^) Han har bara en föreläsning idag, men när man pendlar och måste passa busstiderna så blir han ju lätt borta rätt länge.. Men jag ska roa mig med att plugga!

Senare idag ska vi träna. Blir nog "hemma-i-källaren"-träning idag. Det känns som att det är dags för axlarna att få sig en till omgång. Samt biceps och triceps.. Skulle nog behöva komplettera det där passet som jag körde tidigare i veckan nämligen ;) Sen får vi se. Vi gör det som går att göra med en skivstång helt enkelt! :)


Nu: Kaffe
Strax: Plugg


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg honom på bussen ;) jag åker med piteå bussen till busstation, hehe :P och sedan vidare till luleå :)

2011-01-28 @ 17:16:26
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0