Sovmorgon



Ungefär har jag sett ut i ett par timmar nu!

Imorgon väntar träning med Jessika vid elva. Tror att jag ska ta mig en rejäl sovmorgon innan. Jag får dåligt samvete när jag sover länge, för det känns som att jag sover bort dagen. Istället sover jag ca 6 timmar per natt och är för trött för att orka göra mycket vettigt på dagarna. Så jag ska sova lite längre imorgon. Se ifall jag kan bli lite piggare. Ha en lugn morgon innan jag far och tränar. Och sen blir promenaden efter träningen istället, eller på kvällen, beroende på hur mitt och Linus schema stämmer ihop!

Imorgon ska benen tränas. Om jag klarar det, haha. Dom är rätt trötta efter löpning och promenader. Men jag får väl göra så gott jag kan!


Kommentarer
Postat av: Denise Eriksson

Jag har dagens blogg. Anmäl din gärna! :)

http://deniseerikson.blogg.se

KRAM!

2011-01-04 @ 02:10:36
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0