Städar

Är hemma hos min familj nu och städar ut mitt gamla rum. För vad ska jag med det till egentligen? Min lillasyster vill flytta ner, så jag får rensa bort allt som blev kvar när jag flyttade. Det är en hel del, haha. Har fått sortera en massa noter, tidningar, smink, m.m. som jag inte behöver och inte använder. Nån dag måste jag städa ur garderoben också, för där finns en massa kläder som jag inte tycker om längre, men inte vill slänga eftersom dom passar och en del är rätt fina, men dom är helt enkelt inte min stil. Kanske mer stilen jag hade för tre-fyra år sedan. Så sånt ska ut nu!

Men nu blir det inget mer städande ikväll. Jag ska promenera till älsklingen på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0