Tisdagmorgon

Det blev en skön morgonpromenad! Powerwalkade på i ungefär 45 minuter. Rätt lagom så här en tisdagsmorgon ;)

Idag är det vilodag från träningen. Känns tråååkigt. Men jag har tränat hårt sex dagar i rad och kroppen är trött och jag har träningsvärk lite överallt. Egentligen brukar jag träna fem dagar och sedan vila, men på grund av att jag hade mer tid igår var förutsättningarna för träning bättre då än idag, och därmed blev det en extra dag på träningsveckan.

Nu ska jag äta frukost, sedan iväg till skolan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kroppen behöver vila minst en dag emellan varje träningspass för att kunna bygga muskler som du gör :)

2011-01-21 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0