Veckans första pass

Veckans första gympass var underbart! Bröst och axlar tränades. Det var väääldigt längesen jag kombinerade dessa muskelgrupper i ett träningspass, men det kändes riktigt bra.



Så här såg passet ut:

* Bröstpress i maskin
* Flyes i CC
* Press i freemotion
* Pec dec

* Militärpress
* Drag mot hakan med skivstång
* Sidolyft
* Lyft framåt med medicinboll
* Arnoldpressar i freemotion



Efter styrkan dejtade jag löpbandet. 30 minuter blev det idag. Körde på i 10 km/h hela tiden. Förutom sista fyra minuterna då jag saktade ner. Men det kändes superbra!

Jag ÄLSKAR när man är röd som en tomat i ansiktet efter träningen. Haha, då syns det då att man har tagit i ordentligt ;) Kan dock bli lite jobbigt när färgen inte går ner så fort som man önskar, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0