Working nine to five. Och lite till.

Har varit i skolan från nio till fem idag. Först en föreläsning på tre timmar och sedan grupparbete. Och tar det slut där? Icket! Kvällen ska ägnas åt att läsa boken till seminarieuppgiften, samt försöka besvara någon av frågorna inför seminariet.Imorgon blir det en till heldag i skolan. Då är det grupparbete som gäller all day long. Man blir lite slut i huvudet ;)

Men jag har faktiskt hunnit träna idag också. Vi hade ju lunch i en timme och sedan introduktion till excel, vilket jag kände att jag inte behövde eftersom jag har OpenOffice på min dator. Så då smet jag iväg en stund! Ett rätt kort pass och jag hann inte med någon kardio på grund av tidspressen, men biceps och triceps tränades i alla fall! Mer om det kommer i ett senare inlägg.



HEJ DÅ LIVET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0