Aktiv vila - Cyklat 5 mil

Idag står det vilodag på schemat, men det har minst sagt blivit en aktiv vilodag. Att ha vilodag behöver ju inte innebära att man ska ligga helt still i soffan. Not my style! Men vila från styrketräningen och göra annat.

Först cyklade vi fem mil - till och från stugan. Det gick riktigt bra från början men sista milen brände det ständigt i benen, haha. De fick kämpa ordentligt i alla uppförsbackar. Men det var väldigt skönt!

Sedan for vi direkt vidare till Mange och målade altanräcket. Inte lätt att måla när man har träningsvärk i axlarna kan jag lova. Och ländryggen värkte från marklyften igår. Men man ska inte klaga när det är självförvållat ;)

Sedan har vi gått därifrån och hem till mina föräldrar, vilket innebär en promenad på ca 45 minuter. Så mycket aktivt har det varit idag och nu är kroppen helt slutkörd. Det ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll. Kanske fara förbi morfar eller nåt, men ingen mer fysisk ansträngning, haha. Men trots att jag är så trött i kroppen längtar jag efter morgondagens gympass!




Hoppande kedja måste fixas efter vägen!



Den snyggaste mannen som finns! :)



Det blidde varmt och svettigt!




Framme! Firas med en banan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är! :>

2011-07-19 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0