Back on track

Hur många är det inte som sagt att de ska börja sitt nya liv "på måndag"? Well, det är måndag idag och för mig handlar det inte om att börja ett nytt liv utan att komma tillbaka till mina gamla rutiner och goda vanor. Det verkar inte bli så svårt faktiskt. Jag började visserligen dagen med sovmorgon till klokcan nio, sedan morgonpromenad och nu är jag så oerhört sugen på havregrynsgröt!

Sen idag ska jag försöka mig på ett lättare träningspass. Har varit sjuk alldeles för länge nu. Fem dagar utan träning känns som en hel livstid ju! Och nu hostar jag bara litegrann så jag ska nog våga mig på ett lätt axelpass :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så förskläkligt duktig och ambitiös alla dagar, jag känner mig ju så lat och onyttig i jämförelse med dig! =D Och det är så skönt att höra att även du släpper dina rutiner ibland :)

2011-07-04 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0