Bic/tric

Har nyss kommit hem från ett härligt bic/tric-pass på gymmet. Har inte tränat armarna sedan midsommardagen, vilket känns som en och en halv evighet. Det kändes som att jag var lite svagare än vanligt nu när jag varit borta i nästan en vecka från all träning, men det går snabbt att få upp styrkan igen. Nästa pass räknar jag med att vara tillbaka på samma vikter igen ;)

Idag tränade jag väldigt tidseffektivt. Jag började med att köra två triset.

Första: sittande hantelcurls - hantelpress bakom huvudet - scottcurls.
Andra: bamsecurls - pushdowns med rep - press med rep över huvudet


Sedan körde jag ett dropset pushdowns med rak stång innan jag gick vidare till en skivstång och supersetade curls med frenschpress där jag tryckte ut det sista ur musklerna. Gött pass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0