Dagens planer

Dagens morgonpromenad gick förbi Polarbröd där det luktade nybakat bröd. Jag blev faktiskt riktigt sugen. Wow. Jag som helst av allt äter knäckebröd i såp enkel form som möjligt (typ rågi) är sugen på mjukt bröd. Kanske får rota i frysen och se om jag hittar något. Otroligt hur mycket dofter kan påverka en alltså!

Idag har vi vilodag, vilket är både välbehövligt och välförtjänt. Guud vad jag är trött i kroppen nu. Träningsvärk i varenda muskel känns det som. Och för första gången på länge har jag träningsvärk i magen på grund av det där minipasset igår. Gött! Benen ska vi inte ens tala om. Och armarna, axlarna, ryggen..

Idag drar vi till Boden och blir där hela dagen på marknad. Blir trevligt! Har inte planer på att köpa något. Eller kanske en godisrem? Det är ju trots allt fredag :)



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - en början på mitt nya liv.

Svar: får hoppas att det fungerar på mina sista kilon med. Tråkigt när man hade gått ner 11 kg och sen gick man upp de igen trots att man åt bra med LCHF

2011-07-22 @ 10:56:46
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: klara

Jag dofter kan verkligen påverka en. När jag bodde i Uppsala cyklade jag ofta förbi en kaffefabrik på väg till affären. Doftade helt underbart av nybryggt kaffe långa vägar så man var ju ständigt kaffesugen :)

2011-07-23 @ 11:16:49
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0