Fitnessfestivalen

Nu är det bestämt! Vi far till Fitnessfestivalen i Gbg i december! Åååh, vad jag längtar! Har velat fara länge, men det har liksom inte blivit av. Men nu så! Jag och Linus och eventuellt svärfar blir det som far. Har försökt övertala Linus nu i några veckor och idag sa han:

"Om jag får äta precis vad jag vill i vilka mängder jag vill så kan vi fara på fitnessfestivalen!".

Hehe, bra deal. Även om han dietar så kan han ju få frossa loss ibland.
Och jag som bulkar kan ju äta precis vad som helst (även om jag försöker gå upp i vikt på bra mat huvudsakligen). Nu har vi varit iväg å köpt en påse chips och en påse ostbågar och ska söndagsmysa med det. Och så far vi till Göteborg i december.
Hehe, gött!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra? :)

2011-07-31 @ 23:07:05
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: FotnotsMaja

Hejsan!

Trevlig blogg du har! :)

Fina bilder.

Planer för dagen?

Ha en fortsatt bra dag!

Hälsningar

Maja

2011-08-01 @ 11:19:54
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0