Fysiologiplugg väntar

Idag har jag umgåtts med finaste Jessika i några timmar. Riktigt mysigt att få surra med henne! Blev en cykeltur till stranden också innan allt regn kom. Skönt med en paus från pluggandet!





Nu ska jag dock ta tag i det igen. Guud vad jag börjar bli less på att plugga fysiologi, men det känns väldigt nödvändigt att lära sig det. Jag ger det ett par timmar, sedan drar jag iväg till gymmet. Ryggpass idag! Borde även träna lite mage för det var lite väl länge sedan.. Det är ju så tråkigt, men fruktansvärt nödvändigt för att avlasta ländryggen och ha en bra hållning. Så jag ska försöka få in nån magövning under dagens pass så att magmusklerna inte släpar efter alltför mycket jämfört med resten av kroppen. Inte okej! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0