I'm walking in the rain




Imorse vaknade jag klockan åtta och tio över tog jag mig upp ur sängen och ut på morgonpromenix. När jag kommit en bit började det regna allt mer, så då vände jag. Men innan dess var det perfekt promenadväder. Det kändes till och med lite höstigt.

Nu sitter jag här med frukosten väntande. Kesellablandning, äggmacka, kiwi och kanelkaffe. Supergott! Efter frukosten ska jag försöka plugga lite, vilket jag varit alldeles för dålig på den senaste tiden. Sedan blir det kanske ett kardiopass at las gym.



Kommentarer
Postat av: Celine

Månadens blogg är igång på bloggen igen! (:

Det hade varit jättekul om du ville vara med. Det är bara att skriva "jag är med" i vilket inlägg du vill!

Förlåt om du inte vill ha kommentarer som den här.

Puss&Kram <3

2011-07-26 @ 10:47:10
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Stella - Fashion & Life

Kul med träningsblogg! :)

2011-07-26 @ 18:20:08
URL: http://tittisfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0