Inlines



Sitter här svettig och klunkar i mig vatten efter en härlig inlinesrunda. Jag var bara ute i 35-40 min och tempot var väl inte direkt det högsta jag haft. För att dra en liknelse var det snarare joggingrunda än löprunda. Fast på inlines då. Make sense? ;P

Jag kände bara att jag blev tvungen att få igång blodcirkulationen i benen så jag trotsade värmen (25 plusgrader ute nu) och drog ut en sväng. Målet var med andra ord inte att ha högt tempo eller fara långt. Bara köra ett medelintensivt pass. Blev dock rätt svettigt ändå, vilket vädret var en bidragande orsak till, haha.



Bara att hoppa in i duschen då! Sedan blir det lite mys med älsklingen innan vi kör ett kvällspass på gymmet. Får se om vi kommer ihåg att filma eller ta nå bilder :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, vad skönt att åka inlines! Det ska jag göra någon gång! :)

2011-07-13 @ 10:43:15
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0