Japp, det blev ett minipass!

Jag låg på soffan och plinkade på en gitarr eftersom mitt huvud inte pallade mer plugg. Hela tiden sa jag: "Jag vill träääna!". Rastlös som få? Haha. Till slut sa Linus: "Men far iväg å träna då!", när han blev less på mitt tjatande.

Ett kort pass blev det. 15 minuter stakmaskin (vilket kändes rejält i latsen idag pga all träningsvärk) och så 15 set mage. Det blir lite olika magövningar. Crunches, situps, sneda crunches, plankan, båten.. En salig blandning helt enkelt! Nu är jag genast mycket piggare och gladare och mindre rastlös. Behövde sinte många minuter för att få mig på bättre humör alltså. Jag hade visserligen kunnat träna på ett bra tag till, men jag vill ha mycket energi kvar till ikväll då det ordinarie passet ska köras. Men vi tar dagens pass så sent som möjligt eftersom det blir så varmt i styrkeavdelningen på gymmet och värmen ute gör det knappast bättre!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är! Fin blogg!

2011-07-21 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0