Konditionsdag?

Idag skulle jag ju ha en konditionsdag. Hur gick det med det då? Sådär, haha. Vi fick det lite stressigt med plugg, fotbollsmatcher osv. Och sen fick vi för oss att vi skulle se Harry Potter på bio ikväll. Problemet var ju bara att vi inte sett del ett och inte läst boken. Så under eftermiddagen såg vi första delen, sedan stressade vi iväg till gymmet för att köra ett pass.

En halvtimmes konditionsträning hann jag med och den tiden delades upp på crosstrainer, löpband och stakmaskinen. Jag blir nämligen snabbt less om jag ska träna kondition inomhus, haha. Men en halvtimme är bättre än ingenting alls! Jag kämpade så hårt jag kunde under den tiden. Så hårt att jag blev alldeles yr sedan när jag stod i duschen, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0