Längtar

Guuud vilken hemlängtan jag har idag. Jag har inte varit hemma på en månad nu och har två veckor kvar i Älvsbyn innan jag far hem till Umeå igen. Saknar min lägenhet och mina fina Umeåvänner. Saknar IKSU, universitetet, stan. Allt. Jobbigt!

Och så längtar jag efter Linus också. Gubben är å jobbar dygn nu igen. Jag hatar att sova själv, men det är väl något som man får vänja sig vid eftersom hans jobb innebär såna tider. Men det är jobbigt att vara utan honom, för jag vill ha honom hos mig varenda sekund. Vi är som nykära trots att vi snart firar tre år tillsammans. Galet! :)


Kommentarer
Postat av: Celine

Månadens blogg är igång på bloggen igen! (:

Det hade varit jättekul om du ville vara med. Det är bara att skriva "jag är med" i vilket inlägg du vill!

Förlåt om du inte vill ha kommentarer som den här.

Puss&Kram <3

2011-07-26 @ 14:13:08
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0