Min måndag

Hade precis satt mig ner för att plugga när jag fick sms av sötaste Jessika som skrev att hon var på byn och ville träffas. Självklart la jag ifrån mig allt vad fysiologi heter och for ut på byn för att träffa henne. Mycket roligare än att plugga ju ;) Sedan smsade Linnea att hon var ledig så vi stack till Piteå och umgicks med henne. Trevlig dag! Köpte faktiskt lite grejer också. En t-shirt till mina fina älskling, hårnålar och golvbrädor :)

Nu blir det middag hos mina föräldrar och sedan ska jag försöka plugga lite medan maten smälter. På ett par timmar blir det gym. Biceps och triceps ska pumpas idag och sedan ska jag dra med mig pappa ut till löpspåret och avverka ett par kilometer. Jag ÄLSKAR att springa egentligen, men har bara så svårt för att ta mig iväg. När jag väl börjar är det typ det bästa som finns! Och känslan efter ett hårt intervallpass när man är helt slutkörd är obeskrivlig. Finns inte mycket som klår det! Borde verkligen springa oftare, men jag aldrig fått det till att bli en rutin, vilket är synd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0