När det går som man vill..

Dagens gympass gick skitbra! Superkul ju! Det är såna här superpass som höjer motivationentill träningen enormt. Jag började med 8 set bänkpress där jag testade att maxa för första gången. Kan inte säga att jag är stark i bänk eftersom jag bara tränar det när jag är i Älvsbyn. men det har skett utvecklingar nu under sommaren och det är klart att man blir motiverad då det går bättre och bättre för varje pass man kör!

Fortsatte med att superseta flyes i cc med tåhävningar i smithmaskinen. Det gick bra det med! Speciellt flyesen! Därefter gick jag vidare till att köra crunches med benen i 90 grader och supersetade det med bröstpress med hantlar på lutande bänk. Det gick superbra! Härlig kontakt genom hela passet! Love it :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig form! Vad är det för tattuering du har?? :D

2011-07-12 @ 22:27:12
Postat av: Anonym

Följ mitt liv i Australiens tredje största stad Brisbane.



http://idas.myshowroom.se

2011-07-13 @ 08:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0