Oplanerad vilodag

Tjoohoo! Vi hade superroligt igårkväll! Vi var i Piteå och såg svärfars band spela och dom var verkligen superduktiga! Nog förstår jag att de har varit kända när de spelade "på riktigt" :) Enda nackdelen med kvällen var väl att det blev väldigt sent. Vi sov i Piteå och senaste gången jag kollade på klockan innan jag somnade var den 05.30. Inte okej, haha. Speciellt inte när vi blev tvugna att vakna halv nio för att hinna gå till svärfar och hämta bilen så att Linus kunde fara från Älvsbyn till Boden klockan tio.

Sååå. Tre timmars sömn. Kan meddela att jag inte lyckats sova något nu under dagen, utan jag har bara legat i soffan. Fruktansvärt olikt mig, men jag är helt slutkörd. På grund av detta tar jag en extra vilodag idag. Det är ingen idé att träna när man har sovit så här lite och är så här trött. jag vill kunna ge 150% på varenda träningspass, så vi sparar det till imorgon.

Nu ska jag slappa vidare tills älsklingen kommer hem. Klockan sju blir det middag hos mina föräldrar och sen hem å sova, vilket jag längtr otroligt mycket efter.



Kommentarer
Postat av: Enander

Har du en favoritbild? Passa då på att tävla med den i min fototävling =P



Gillar du inte reklam är det fritt fram att svära över mej och min kommentar samt radera den :D

2011-07-25 @ 07:58:27
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0