PB

Har nyss kommit hem från dagens andra pass. Jag var jätteirriterad hela passet igenom. Har liksom vant mig vid att vara i princip själv på gymmet, alternativt att det är några 25+ där som man kan surra lite med och som verkligen är på gymmet för att träna. Men nu var det smockat av tonårskillar som tog upp mer plats än de tränade. Såna där som skryter om hur mycket dom tar i bänk och ska vara bäst. Inte det bästa för mitt humör.

Men passet innehåll bra delar också! Jag har ju aldrig egentligen tränat marklyft seriöst förrän vi började med det här nya programmet. Men nu, mina vänner, nu går det framåt med stormsteg! Tänker inte avslöja vad jag tar eftersom jag är pinsamt svag i mark, haha. Men jag började på en vikt förra torsdagen och körde 3 reps. Nu har jag ökat 5 kilo och kör 5 reps på det. Det är ju rätt nice! Älskar när man går framåt så fort i "nya" övningar. Räknar med att öka snabbt i bänk också. Det har jag ju kanske kört tio gånger i mitt liv, sammanlagt. Inte mycket alltså. Men det är så svårt när jag inte har någon passare i Umeå. Ska börja köra det varenda gång jag är i Älvsbyn så får vi se om det blir mer ökningar där :)

Nu blir det kvällsmys med mannen min!


Kommentarer
Postat av: emelie

Jättefin blogg

Kolla gärna in min !

följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-21 @ 23:08:11
URL: http://eedlundaren.blogg.se/
Postat av: mysan

kysser dej, blir du med barn så löser vi de älskling! kommer inte lämna dej ger dej en puss till

2011-07-22 @ 02:02:53
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0