Ryggträning



Beger mig till gymmet och tränar upp lillryggen nalta! Den växer sakta men säkert. Tung styrketräning och mängder av mat är nyckeln till det ;)

Nya formbilder skall tas utan en massa överflödiga kläder på kroppen. Vill se ifall det har blivit nå mer "knölar och gropar" (muskler alltså) på ryggen senaste två månaderna. Nånting borde ju ha hänt, men man vet aldrig! Styrkan har ökat, men hur mycket det syns på kroppen är ju en annan femma ;) Hoppas på lite resultat i alla fall!



Idag ska jag köra latsdrag med stång och i CC, lite roddövningar, chins, bellyback och så ska jag nog kirra lite magträning också! Typ crunches, plankan eller nåt. Det jag känner för, helt enkelt! Man får inte göra det för komplicerat ;)



Kommentarer
Postat av: Sofi

Vilken fin rygg du har fått till! Duktig du är :)

2011-07-07 @ 11:41:00
URL: http://sofilindberg.myshowroom.se
Postat av: Jennifer

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 03:48:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0