Så ska min fredagkväll spenderas...



At las gym krigandes mot veckans tyngsta vikter. Yepp yepp, ben står på schemat! Det ska köras benböj, benpress, utfall och så hoppas jag att det finns någon benspark eller lårcurlsmaskin tillgänglig. De håller på att bygga om gymmet nu så det är bara vissa maskiner som man får träna på för tillfället som de har parkerat på bassängkanten tills vidare. Jaase, nog är det typiskt Älvsbyn ;) Jag klarar mig ju utan maskiner för det mesta eftersom jag är ett fan av fria vikter, men när jag tränar ben vill jag ha två maskiner - benspark och lårcurl. Ibland kör jag även insida lår i maskin. Men jag får helt enkelt spana in utbudet och se vilka maskiner som finns! :)

Så efter en kommande tacomiddag ska honey spela musik med Peter och när maten är smält ska jag bege mig till gymmet och kämpa. Sista passet innan veckans vilodag imorgon. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0