Slutkörd

Oh. My. God.

Kom precis hem från gymmet där jag har kämpat och slitit.
Eftersom jag och Linus inte kommer att köra morgondagens pass tillsammans (jobbar heeelt olika tider) så körde vi lite extra idag. Det som vi behöver passning i helt enkelt. Så det blev benböj, bänkpress, skivstångsrodd, axelpress (dessa övningar körs 5x5 - TUNGT!), chins, smala latsdrag och sidolyft.

Imorgon lägger vi istället till ett par bic och tric övningar samt lite mer mage. Blir nog superduper bra tror jag! Nu ska jag duscha, plugga och kladda in lite hårfärg i håret. Sedan sätter jag mig och sammanställer alla era frågor :)


Kommentarer
Postat av: frida berg

vill du ha lite mera läsare? jag behöver tips om vad jag ska blogga om eller vad du tycker en blogg ska innehålla. http://fbs.blogg.se/2011/july/ny-start.html#comment förlåt om jag störde dig nu. puss!

2011-07-28 @ 15:07:33
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0