Sovmorgon!

Jag sover fruktansvärt länge på morgnarna nuförtiden. Igår var vi visserligen vakna till halv två, men det känns ändå för länge att sova till nio. Känns som att halva dagen bara försvinner, haha. Men nu är jag vaken och har hunnit vara ute och promenera.

Idag har jag planer på att ha en konditionsdag. Alltså vila från styrketräningen och istället bara springa, åka inlines eller träna på nån kardiomaskin på gymmet. Har inte bestämt vad jag ska göra än, men nåt blir det då i alla fall! :)

Kastar in några bilder från igår som vi han ta medan vi gick hem till mina föräldrar.








Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, söta ni är!

2011-07-13 @ 15:38:05
Postat av: Cissi

Hej du! Vad tror du om en liten kaffe-fika-träff på torsdag eller fredag nästa vecka? Hanna är ledig då nämligen, och det skulle väl passa kanon då att träffas allihop :) kram

2011-07-13 @ 18:14:07
URL: http://kraftochfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0