Tips för bra återhämtning



Efter ett hårt träningspass, som idag, är det superviktigt med snabb återhämtning. Fairing har dessa proteinbarer som är till för just återhämtningen. För ett tag sedan fick jag hem ett par såna här i smakerna Päron/vanilj och Kola. Supergoda båda två! Päron/vanilj-baren smakar som päronglass i fast form.


Innehåll per bar 58g.
Kcal 226
Protein 25,5g
Kolhydrater 23,2g
Fett 4,6g


Någonting som jag tycker är viktigt är att det är mycket proteiner. Det behövs efter ett träningspass! Sedan behövs såklart kolhydraterna också för snabb energi efter träningen! :) Detta är nog mina nya favoritbars! Godare än Swebars till och med!



Kommentarer
Postat av: Sara

Swebars är favoriterna för mig, men har aldrig testat dessa. Kanske är de värt ett försök? :)

2011-07-20 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0