Torsdag

Jag kom precis hem efter en mysig lunch med mina gymnasievänner Hanna och Cecilia. Superkul att träffa dem! Blir inte alls ofta nuförtiden när jag bor i Umeå. Vi åt en jättegod, nyttig paj och drack supergott smaksatt kaffe. Kul med lite matinspiration från andra träningsmänniskor! :)

Nu ska jag försöka plugga ett tag och sen funderar jag på att fara iväg och träna lite kardio och mage. Är nämligen väldigt sugen på det, vilket är ovanligt. Tycker ju att mage är det tråkigaste att träna, så man kanske ska passa på när suget kommer? Men samtidigt måste jag nog vila upp mig lite inför kvällens pass för jag är redan rätt slutlörd i kroppen. We'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0