Träningsvärk!

I vanliga fall brukar jag träna på förmiddagarna för jag brukar tycka att det är bäst. Nu i sommar har jag som ni kanske märkt börjat träna på kvällstid. Helt enkelt för att det är för varmt på gymmet på dagarna. De verkar inte ha koll på vad AC innebär ;P Någonting som detta förändrar är ju träningsvärken. När jag tränar på förmiddagen får jag träningsvärk morgonen efter, typ efter 20 timmar. Det blir lite krångligare nu när jag jag tränar på kvällen och träningsvärkens uppkomst blir aningen mer diffus. Inatt vaknade jag dock av träningsvärk i benen - redan! Blev lite förvånad att den dök upp så snabbt!

Nu har jag så fruktansvärt ont och att gå i trappor är en ren pina. Men lite lindrat har det i alla fall blivit nu när vi gått morgonpromenad i 50 minuter och fått igång blodcirkulationen lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0